سیاست حریم خصوصی

امروزه با توسعه اطلاعات و ارتباطات و لوازم ارتباط ، حفظ حریم خصوصی یکی از مهم ترین موضوعات تبدیل شده است ، دلواپسی اکثر مشتریان اینترنتی ، حفظ حریم و اطلاعت خصوصی آن ها است.

ما هم از مهم بودن این اطلاعات آگاهی داریم و حفظ اطلاعات شخصی مشتریان هایان نهال و خودمان یکی از امور مهم ما هست و در ادامه با سیاست حریم خصوصی هایان نهال آشنا خواهید شد.

 

سیاست حریم خصوصی

سیاست حریم خصوصی

 

چه مشخصاتی از شما می خواهیم؟

برای درج نظر شما و خرید از ما و … در سایت باید مشخصاتی مثل نام و نام خانوادگی ، تلفن همراه ، آدرس ، کد پستی و در برخی موارد ایمیل شما را دریافت

می کنیم .

چه افرادی به مشخصات شما دسترسی دارند ؟

همه ی مشخصات خصوصی شما نزد ما حفظ خواهد شد و به نبال آن هیچ برداشتی و استفاده نا به جایی از این مشخصات نخواهیم داشت و در معرض برداشت افراد دیگر قرار نمی دهیم ولی در صورتی که مراجع قانونی با دادن حکم دادگاه می توانند این مشخصات را دریافت کنند.

به چه روشی مشخصات شما را نگهداری می کنیم ؟

در هایان نهال حفظ امنیت با روش های امنیتی سخت افزاری و نرم افزاری هست ، که به دنبال آن حریم خصوصی شما به صورت رمزنگاری شده در بستر امن https محافظت می شود.

 

سیاست حریم خصوصی

سیاست حریم خصوصی

 

هایان نهال

تولید کننده نهال و ابزار باغبانی با بهترین متد روز دنیا به صورت تخصصی و فوق تخصصی ، آماده مشاوره در احداث باغ و سایر موارد باغبانی می باشد . باشد که در کنار هم باغبانی عالی و پرسود را تجربه کنیم .

خرید نهال و ابزار باغبانی از هایان نهال به صورت با کیفیت و مقرون به صرفه به شکل حضوری و غیر حضوری با ارسال به سراسر کشور

 

فروشگاه هایان نهال

 

اینستاگرام هایان نهال

 

یوتیوب هایان نهال

 

واتساپ هایان نهال

تلگرام هایان نهال

 

سیاست حریم خصوصی

سیاست حریم خصوصی